Reklamation

Har du konstateret en fejl eller mangel i din levering fra Best-Music A/S skal dette meddeles skriftligt til os umiddelbart efter, at du har modtaget varen. Du skal på forlangende kunne dokumentere skaden eller manglens type og omfang. Ved visuel skade kan det fx forlanges, at der skal sendes et digital billede af skaden.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid får tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Formular til reklamationer/fortrydelsesret skal altid vedlægges forsendelser. 


Du er som kunde altid dækket af købelovens regler når du handler på BestMusic.dk
Vi behandler din henvendelse indenfor 2 hverdage.

I 99,5% af alle forsendelser kommer varen heldigvis godt frem. Hvis varen er beskadiget ved ankomst, kræver transportøren, at modtageren indsender en reklamation direkte til dem. Derfor kan det kræves af dig, at du indsender reklamation direkte til transportøren herom.

Vi hører meget gerne fra dig med såvel Ris og Ros. Har du forslag til forbedringer enten på vores webshop eller i vort sortiment så send os en mail på info@best-music.dk.
Har du haft en god oplevelse i forbindelse med dit køb, så er vi altid glade for at høre herom. Og husk også at fortælle venner og familie om det….